Home

Νέος Χρήστης
Συμπληρώστε τη φόρμα εγγραφής, αποθηκεύστε τις ταξιδιωτικές σας προτιμήσεις και κάντε γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια online κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων και ξενοδοχείων για εσάς ή για άλλα άτομα.
Είσοδος Μελών
 
 

 

Book air tickets online
airtickets live 
support

 
 

Συχνές Ερωτήσεις

Πτήσεις

Μερικές συμβουλές για τις καλύτερες προσφορές

  • Χρησιμοποιείστε την super search engine του Airwing. Εάν μπορείτε να ταξιδέψετε σχεδόν οποιαδήποτε ημερομηνία, χρησιμοποιήστε αυτό το αποκλειστικό εργαλείο ώστε να ανακαλύψετε τις καλύτερες προσφορές και τις φθηνότερες πτήσεις για μελλοντικές ημερομηνίες.
  • Επιλέξτε ημερομηνία αναχώρησης και ημερομηνία επιστροφής για τον επιθυμητό προορισμό σας. Ακόμη και αν χρειάζεστε εισιτήριο με μία μόνο διαδρομή, σε πολλές περιπτώσεις είναι πιο συμφέρον να αγοράσετε εισιτήριο μετ’επιστροφής (και ακόμη περισσότερο εάν επιλέξετε να μείνετε Σάββατο βράδυ στον προορισμό σας).
  • Διανυκτερεύστε Σάββατο βράδυ στον προορισμό σας. Οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες παρέχουν έκπτωση σε εισιτήρια μετ’επιστροφής εάν συμπεριλαμβάνεται διανυκτέρευση Σαββάτου στο ταξίδι του επιβάτη.
  • Μην ξεχνάτε ότι πρέπει να χρησιμοποιείτε τις πτήσεις σας με χρονολογική σειρά, που σημαίνει ότι δε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εισιτήριο της επιστροφής έαν δεν έχετε ταξιδέψει με το εισιτήριο αναχώρησης. Γενικότερα, δεν μπορείτε να ταξιδέψετε σε κάποια από τις διαδρομές σας εάν δεν έχετε χρησιμοποιήσει το εισιτήριο στις διαδρομές που προηγούνται χρονικά.

Κορυφή σελίδας

Κρατήσεις και επιβεβαιώσεις

1. Πώς μπορώ να συμβουλευτώ σχετικά με πτήσεις χωρίς να κάνω κράτηση;

Απλά πηγαίνετε στην κεντρική σελίδα και επιλέξτε "Προηγμένη μηχανή αναζήτησης"(advanced search engine). Σε αυτό το πεδίο μπορείτε να ανακαλύψετε τις καλύτερες προσφορές για διάφορους προορισμούς. Εάν δεν βρείτε τον προορισμό που σας ενδιαφέρει, μπορείτε να προχωρήσετε σε γενική αναζήτηση.
Πεδίο πτήσεων. Σε αυτό το πεδίο μπορείτε να βρείτε πτήσεις για όλους τους προορισμούς και όλες τις ημερομηνίες. Απλά συμπληρώστε το πεδίο με τις απαραίτητες πληροφορίες.

Κορυφή σελίδας

2. Πώς μπορώ να κάνω κράτηση;

Για να πραγματοποιήσετε ολοκληρωμένη κράτηση, συμπληρώστε τη φόρμα με το αεροδρόμιο αναχώρησης, το αεροδρόμιο του προορισμού σας, τον τύπο του εισιτηρίου. Πρέπει επίσης να δηλώσετε και ημερομηνία αναχώρησης και επιστροφής, όπως επίσης και τον αριθμό των επιβατών, συμπεριλαμβανομένων και των παιδιών (εάν υπάρχουν), μεταξύ 2 και 12 ετών και των βρεφών (κάτω των 2 ετών). Η αναζήτηση μπορεί να γίνει βάσει τιμής (το σύστημα θα εμφανίσει τη χαμηλότερη τιμή) ή βάσει αερογραμμής, ώρα αναχώρησης κτλ. Μόλις επιλέξετε το δρομολόγιο που σας ενδιαφέρει περισσότερο, το σύστημα θα εμφανίσει την τιμή της επιλογής σας. Στη συνέχεια θα σας ζητηθούν και κάποιες επιπλέον πληροφορίες (που δεν είναι απαραίτητο να συμπληρωθούν). Το Airwing δύναται να κάνει κρατήσεις θέσεων για πτήσεις που θα πραγματοποιηθούν μετά από 48 ώρες.

Ύστερα από αυτό, θα εμφανιστούν όλοι οι πιθανοί συνδυασμοί που πληρούν τα κριτήρια που θέσατε στο σύστημα. Επιλέγετε λοιπόν το ιδανικότερο για εσάς πληκτρολογώντας το πεδίο BOOK IT. Μόλις κάνατε την κράτηση. Για να ολοκληρώσετε την κράτηση θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία και κυρίως η ηλεκτρονική σας διεύθυνση (παρακαλούμε να δώσετε την ηλεκτρονική διεύθυνση στην οποία έχτε πρόσβαση, καθώς οποιεσδήποτε τυχόν αλλαγές της κράτησής σας θα αποσταλούν σε αυτήν τη διεύθυνση). Στη συνέχεια θα εισάγετε τα ονόματα των επιβατών. ΠΡΟΣΟΧΗ! Είναι πολύ σημαντικό να εισάγετε τα ονόματα και τα επίθετα ΑΚΡΙΒΩΣ όπως είναι γραμμένα στο διαβατήριο ή στην ταυτότητα. Εάν έχετε δώσει υποκοριστικά ή συντομογραφίες ίσως να αντιμετωπίσετε πρόβλημα στο boarding, εφόσον η ταυτότητά σας ή το διαβατήριο είναι τα μοναδικά έγγραφα που πιστοποιούν την ταυτότητά σας

Μετά τις παραπάνω διαδικασίες, θα οδηγηθείτε σε μια σελίδα προκειμένου να επιβεβαιώσετε τις υπηρεσίες που ζητήσατε. Εάν όλα έχουν επιλεχθεί σωστά, και πατήσετε ότι έχετε διαβάσει τους όρους χρήσης, πατήστε το κουμπί OK. Εάν κάτι από τα ανωτέρω δεν έχει επιλεχθεί σωστά, παρακαλούμε μην προχωρήσετε.

Εάν η διαδικασία έχει ακολουθηθεί σωστά, η ιστοσελίδα μας θα σας προμηθεύσει με έναν αριθμό επιβεβαίωσης. Παρακαλούμε να τον κρατήσετε. Άμεσα θα σας αποσταλεί email που επιβεβαιώνει την κράτησή σας. Εάν διαπιστώσετε λάθη ή ελλείψεις παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης στο +30 211 211 4111 -  Τα εισιτήρια εκδίδονται από την Kronos Holidays SA και σας παραδίνονται στη διεύθυνση επιλογής σας. Τα ηλεκτρονικά εισιτήρια αποστέλλονται με e mail η fax. Εφ' όσον τελικά έχετε προχωρήσει στην κράτησή σας, τότε αυτόματα το Airwing με e mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε επιβεβαιώνει όσα έχετε ζητήσει. Στη συνέχεια επικοινωνούμε μαζί σας ( τηλεφωνικά η ηλεκτρονικά ) για την οριστική επιβεβαίωση καθώς και για την έκδοση εισιτηρίου. Για τις κρατήσεις θέσεων που γίνονται μέσω Airwing, εισιτήρια εκδίδονται από το τουριστικό γραφείο KRONOS HOLIDAYS SA, το οποίο και αναλαμβάνει οποιαδήποτε ευθύνη απέναντί σας.

E-TICKET: Για τα ηλεκτρονικά εισιτήρια, δεν εκδίδεται χάρτινο εισιτήριο. Η κράτηση βρίσκεται στο σύστημα της εκάστοτε αεροπορικής εταιρείας. Εκδίδεται boarding pass / κάρτα επιβίβασης στο check-in στο αεροδρόμιο. Το e-ticket προσφέρεται χωρίς χρέωση.

Κορυφή σελίδας

3. Πώς μπορώ να δω εάν η κράτησή μου ισχύει;

Τη στιγμή που ολοκληρώσετε τη διαδικασίας αγοράς κάποιας υπηρεσίας, το σύστημα θα σας δώσει κωδικό κράτησης. Στα επόμενα λεπτά, θα λάβετε επιβεβαιωτικό email στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση με τον κωδικό επιβεβαίωσης την κράτησής σας. Εάν δεν το λάβετε την ίδια μέρα της κράτησης, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης στο +30 211 211 4111.

Κορυφή σελίδας

4. Συνδυασμός δρομολογίων με αερογραμμές

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, οι αερογραμμές εμφανίζουν διαθεσιμότητα σε πτήσεις που συνδυάζονται με άλλες αερογραμμές, στις οποίες δεν μπορεί να εκδοθεί εισιτήριο λόγω έλλειψης ηλεκτρονικής συνεργασίας μεταξύ τους. Κατωτέρω μπορείτε να δείτε ενδεικτικά τέτοια παραδείγματα με συνδυασμό αερογραμμών στις οποίες δε μπορεί να εκδοθεί εισιτήριο:

  • Αir Comet και Lan
  • Air Comet και Air Transat
  • Air Comet και Continental
  • Air Europa και Air Lingus
  • Air Lingus και Aer Arann
  • British Airways και Jetblue
  • Corsair και Air Comet
  • Iberia και Us Airways
  • Lan και Air Berlin
  • Lan και Czech Airlines
  • Spanair και American Airlines

Εάν πραγματοποιήσετε κράτηση αυτού του τύπου, οι ταξιδιωτικοί μας πράκτορες θα επικοινωνήσουν μαζί σας για να ενημερώσουν για την αδυναμία έκδοσης εισιτηρίου και για να σας προτείνουν εναλλακτικές λύσεις στις ίδιες ημερομηνίες που ζητάτε. Με αυτές τις αλλαγές η τιμή πιθανόν να αλλάξει και θα σας δοθεί επιπλέον η δυνατότητα να ακυρώσετε την κράτησή σας χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

Κορυφή σελίδας

5. Ενημέρωση σχετικά με αλλαγές στην κράτηση

Εάν η κράτησή σας αλλάξει για τον οποιοδήποτε λόγο, το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας θα επικοινωνήσει μαζί σας με έναν από τους παρακάτω τρόπους για να σας δώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες - email: reservation@airwing.gr & τηλέφωνο: +30 211 211 4111.

Για αυτόν τον λόγο είναι πολύ σημαντικό να μας δίνετε τηλεφωνικούς αριθμούς που ισχύουν όταν συμπληρώνετε τα στοιχεία επικοινωνίας.

Κορυφή σελίδας

6. Αλλαγές ή ακυρώσεις

Εάν επιθυμείτε να προβείτε σε αλλαγή της κράτησης την οποία έχετε ήδη ολοκληρώσει, πρέπει να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο +30 211 2114111 και θα σας δώσουμε οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείτε σχετικά με την αλλαγή.

Σας υπενθυμίζουμε ότι πολλοί ναύλοι έχουν περιορισμούς και δεν επιδέχονται αλλαγών ή ακυρώσεων. Οι πελάτες δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα εισιτήριά τους για άλλον σκοπό από αυτόν που τα αγόρασαν. Και συγκεκριμένα δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το εισιτήριο επιστροφής εάν δεν έχουν χρησιμοποιήσει το εισιτήριο αναχώρησης.

Όταν αγοράζετε εισιτήριο πρέπει να ελέγχετε τους όρους στην ιστοσελίδα μας. Εάν κάνετε κράτηση τηλεφωνικώς, οι ταξιδιωτικοί μας πράκτορες θα σας προσφέρουν πάντοτε το φθηνότερο εισιτήριο, εκτός εάν εσείς ζητήσετε διαφορετικού τύπου εισιτήριο. Τα εισιτήρια της πρώτης κατηγορίας συνήθως δεν επιδέχονται αλλαγών ή ακυρώσεων. Πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι στην ιστοσελίδα μας δεν μπορείτε απλά να κάνετε κράτηση. Όταν κάνετε κράτηση, αγοράζετε και το εισιτήριο, που σημαίνει ότι σε περίπτωση ακύρωσης υπάρχουν και κυρώσεις. Παρακαλούμε να έχετε το ανωτέρω υπόψιν σας στην περίπτωση που θέλετε να προχωρήσετε σε ηλεκτρονική αγορά. Σε περίπτωση που εκδοθεί το εισιτήριο και προκύψει κάποια αλλαγή η ακύρωση του ταξιδιού, τότε το Airwing αλλάζει η ακυρώνει το εισιτήριό σας. Σε αυτή την περίπτωση οι όποιες χρεώσεις είναι ίδιες με αυτές που ισχύουν σε όλα τα ταξιδιωτικά γραφεία και πάντοτε εξαρτώνται από το χρόνο ακύρωσης. Σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση, πρέπει να επικοινωνείτε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών για αναλυτικές πληροφορίες.

Κορυφή σελίδας

Ξενοδοχεία

7. Πώς μπορώ να κάνω κράτηση σε ένα Ξενοδοχείο;

Στο πάνω μέρος της αρχικής μας σελίδας θα βρείτε ένα πεδίο, όπου πατώντας το θα οδηγηθείτε στην Σελίδα Ξενοδοχείων. Επιλέξτε τη χώρα διαμονής σας, τον προορισμό σας, καθώς και την ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης. Η μηχανή αναζήτησης Airwing θα σας εμφανίσει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Οποιαδήποτε κράτηση που έγινε με την εντολή που τοποθετήθηκε από εσάς στο σύστημα, θα θεωρείτε ότι αποτελεί μία πρόθεση από μέρους σας να βρείτε τη σχετική διαμονή που υπόκειται σε αυτούς τους όρους. Δεν υπάρχει καμία συμφωνία ανάμεσα σε σας και το Airwing, έως ότου το Airwing (a) εκδώσει έναν αριθμό κράτησης, (β) εκδώσει μία επιβεβαίωση της κράτησης μέσω e mail / fax και (γ) λάβει πλήρη εξόφληση.

Κορυφή σελίδας

8. Διαβάθμιση

Η διαβάθμιση σε αστέρια χρησιμοποιείται για να συμβολίσει σε γενικές γραμμές την ποιότητα ,το επίπεδο υπηρεσιών, την ποιότητα του φαγητού και το εύρος των ευκολιών που είναι διαθέσιμα σε μία συγκεκριμένη ξενοδοχειακή ιδιοκτησία. Τα κριτήρια που χρησιμοποιούνται σε κάθε χώρα ποικίλουν, διότι εξαρτώνται από τις συγκεκριμένες απαιτήσεις, που καθιστά αρμόδιο εκδοτικό σώμα, αλλά οι γενικές κατηγορίες που αναφέρονται πιο κάτω θα σας δώσουν μία γενική εικόνα του τι μπορείτε να αναμένετε από κάθε κατηγορία (αυτές οι κατηγορίες είναι για πληροφοριακούς σκοπούς και μόνο και δεν αποτελούν εγγύηση η εξουσιοδότηση οποιασδήποτε μορφής από το Airwing) :

  • 1 αστέρι (*) Στην πλειοψηφία τους είναι μικρές ανεξάρτητες ιδιοκτησίες. Το πιθανότερο είναι να έχουν περιορισμένο αριθμό γευμάτων και ευκολιών.
  • 2 αστέρια (**) Ποικίλουν από μικρές μέχρι μεσαίου μεγέθους ιδιοκτησίες οι οποίες προσφέρουν περισσότερες ευκολίες. Η υποδοχή και το προσωπικό έχουν πιο επαγγελματική παρουσία απ' ότι τα ξενοδοχεία ενός αστέρος και μπορείτε να βρείτε μεγαλύτερη κλίμακα υπηρεσιών , συμπεριλαμβανομένου φαγητού και ποτού. Ορισμένα δωμάτια μπορεί να διαθέτουν facilities, αλλά αυτό δεν είναι σίγουρο - αναφέρεται στις πληροφορίες έκαστου ξενοδοχείου.
  • 3 αστέρια (***) Οι ξενοδοχειακές αυτές ιδιοκτησίες είναι συνήθως μεγαλύτερου μεγέθους και μπορούν να συντηρήσουν υψηλότερο επίπεδο προσωπικού ενώ παράλληλα διαθέτουν μεγαλύτερη και πληρέστερη γκάμα ευκολιών. Η υποδοχή και οι κοινόχρηστοι χώροι είναι πιο ευρύχωροι. Όλα τα υπνοδωμάτια πρέπει να διαθέτουν facilities και η υπηρεσία δωματίου να είναι διαθέσιμη.
  • 4 αστέρια (****) Σε αυτό το επίπεδο θα πρέπει να υπάρχει μία ευδιάκριτη διαφορά όσον αφορά την ποιότητα της επίπλωσης, του ντεκόρ και του εξοπλισμού. Τα υπνοδωμάτια είναι συνήθως πιο ευρύχωρα σε σχέση με αυτά που βρίσκουμε σε χαμηλότερες κατηγορίες ξενοδοχείων. Υπηρεσίες όπως τα αχθοφορικά, η υπηρεσία δωματίου σε 24-ώρη βάση, το πλυντήριο και το στεγνό καθάρισμα μπορεί να είναι διαθέσιμα.
  • 5 αστέρια (*****) Οι ιδιοκτησίες αυτές θα πρέπει να διαθέτουν ευρύχωρη και πολυτελή διαμονή σε όλα τα επίπεδα. Αψεγάδιαστη προσοχή θα πρέπει να δίνεται στις απαιτήσεις των ενοίκων.

Κορυφή σελίδας

9. Τύποι δωματίων

Οι τύποι δωματίων που χρησιμοποιούνται είναι συνήθως οι ακόλουθοι:

  • Δίκλινο - Twin (ξεχωριστά κρεβάτια): Διαθέτει 2 μονά κρεβάτια στο ίδιο δωμάτιο.
  • Δίκλινο - Double (διπλό κρεβάτι): Διαθέτει ένα διπλό κρεβάτι.
  • Μονόκλινο - Single: Διαθέτει ένα μονό κρεβάτι.
  • Τρίκλινο - Triple: Διαθέτει δύο μονά η ένα διπλό κρεβάτι + επιπλέον κρεβάτι, η δύο διπλά κρεβάτια. Τα περισσότερα ξενοδοχεία δεν διαθέτουν ένα μεγάλο κρεβάτι για κάθε ένοικο στα τρίκλινα δωμάτια τους.
  • Δίκλινο για χρήση μονόκλινου (Double for single use): Διαθέτει δύο μονά κρεβάτια η ένα διπλό κρεβάτι στο ίδιο δωμάτιο, στο οποίο διαμένει ένα μόνο άτομο .
  • Τετράκλινο (Fourbeded - Quad): Διαθέτει δύο διπλά κρεβάτια η τέσσερα κρεβάτια στο ίδιο δωμάτιο, κατάλληλο για τέσσερεις ενήλικες.
  • Δίκλινο με 2 ξεχωριστά κρεβάτια ή με διπλό κρεβάτι + με παιδί άνω των 2 ετών: Δίκλινο με δύο μονά κρεβάτια ή με διπλό κρεβάτι και ένα επιπλέον κρεβάτι κατάλληλο για παιδί μεταξύ 2-18 ετών.
  • Κρεβατάκι μωρού η κούνια: Κατάλληλο για παιδί κάτω των δύο ετών.

Θα πρέπει να πληρώνετε απευθείας στο ξενοδοχείο τις επιπλέον παροχές σας (όπως δευτερεύουσες χρεώσεις, γεύματα, επιπλέον χρεώσεις σε γεύματα, minibar, στεγνό καθάρισμα και πλύσιμο) πριν την αναχώρησή σας από το ξενοδοχείο. Το Airwing δεν υποστηρίζει ούτε συνιστά κάποιο συγκεκριμένο κατάλυμα η ταξιδιωτικό προϊόν. Έχουμε φροντίσει, σε λογικά πλαίσια πάντα, ώστε το περιεχόμενο αυτού του web site να είναι σωστό, αλλά μπορεί να γίνουν αλλαγές οποιαδήποτε στιγμή χωρίς ειδοποίηση. Όλα τα περιεχόμενα αυτού του web site δημοσιεύονται καλή τη πίστη, αλλά κατανοείτε ότι το Airwing δεν μπορεί να ελέγχει την ακρίβεια όλων των πληροφοριών που δίνονται από τους προμηθευτές του.

Επιπλέον:

  • Επιβεβαιώνετε ότι είστε τουλάχιστον 18 ετών. Όλες οι κρατήσεις αφορούν εσάς προσωπικά και δεν μπορούν να πουληθούν, να εκχωρηθούν ή με άλλα λόγια να μεταβιβαστούν. Πρέπει να είστε 21 χρονών για να μείνετε σε ξενοδοχεία του Λας Βέγκας.
  • Το διαβατήριο, η βίζα και οι εξετάσεις υγείας σας που πιθανόν να χρειαστείτε εσείς και η παρέα σας είναι δική σας ευθύνη. Σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα να κάνετε ταξιδιωτική ασφάλεια για ακύρωση ή για ιατρική κάλυψη.
  • Οι αλλαγές στο όνομα του επιβάτη ή την ηλικία του παιδιού δεν χρεώνονται. Όλες οι αλλαγές εξαρτώνται από την διαθεσιμότητα.

Κορυφή σελίδας

10. Μπορώ να ακυρώσω μία επιβεβαιωμένη κράτηση Ξενοδοχείου;

Ναι, μπορείτε. Στην περίπτωση αυτή πρέπει να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης στο +30 211 2114111 ή να μας στείλετε email στο reservation@airwing.gr. Από την ακύρωση ίσως προκύψουν κυρώσεις, πράγμα που εξαρτάται από το πότε γίνεται η σχετική ενημέρωση αναφορικά με την ακύρωση. Εάν δεν πάτε στο κατάλυμα την ημερομηνία που έχετε κάνει κράτηση , να πάτε η να φύγετε νωρίτερα από το κατάλυμα από την ημερομηνία που έχετε κλείσει, τότε θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε άμεσα. Πιθανόν από τις αλλαγές οι ακυρώσεις να προκύψουν ακυρωτικά. Οι ακυρώσεις, οι οποίες γίνονται απευθείας με το ξενοδοχείο η άλλο κατάλυμα δεν έχουν ισχύ. Τα αιτήματα για ακυρώσεις και αλλαγές θα πρέπει να στέλνονται απευθείας στο Airwing.

Κορυφή σελίδας

11. Μπορώ να επεκτείνω μία κράτηση;

Εάν δεν έχετε ακόμη φτάσει στον προορισμό σας μπορείτε να μας καλέσετε στο +30 211 2114111 ή να μας στείλετε ένα email. Εάν το κατάλυμα έχει διαθέσιμα δωμάτια, η επέκταση της διαμονής σας θα επιβεβαιωθεί και η πιστωτική σας κάρτα θα χρεωθεί την/τις επιπλέον νύχτα/ες. Εάν πάλι έχετε φτάσει στον προορισμό σας, πάλι θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας, έτσι ώστε να εξασφαλίσετε τις ίδιες συμφωνηθείσες τιμές. Πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι το Airwing μπορεί να διαθέσει τιμές που πολλά καταλύματα δε μπορούν να προσφέρουν σε απευθείας επικοινωνία με τον πελάτη.

 

Κορυφή σελίδας

12. Πώς μπορώ να λάβω τα απαραίτητα έγγραφα στο σπίτι;

Αεροπορικά εισιτήρια: Στην περίπτωση που έχετε κάνει ηλεκτρονική αγορά εισιτηρίου πρέπει να πάτε στο desk της αεροπορικής γραμμής στο αεροδρόμιο της πόλης από την οποία αναχωρείτε και να επιδείξετε τον κωδικό κράτησης σας, καθώς και την Ταυτότητα ή Διαβατήριό σας.

Κρατήσεις Ξενοδοχείων: Άμεσα θα λάβετε επιβεβαιωτικό email της κράτησής σας. Στο email αυτό θα περιλαμβάνεται και η απόδειξη - voucher που πρέπει να επιδείξετε στο Ξενοδοχείο ούτως ώστε να αποδείξετε ότι έχετε εξοφλήσει. Στην περίπτωση που δεν λάβετε αυτό το email παρακαλώ επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης στο +30 211 2114111 ή στείλτε μας email στο reservation@airwing.gr.

 

Κορυφή σελίδας

13. Έχω μόλις κάνει κράτηση, χρειάζεται να έρθω σε επικοινωνία με το Airwing για να επιβεβαιώσω την κράτηση;

Μόλις συμπληρώσετε τις απαραίτητες πληροφορίες, το σύστημα θα σας οδηγήσει στην επιβεβαιωτική σελίδα με τον κωδικό κράτησής σας. Αυτό σημαίνει ότι η κράτησή σας έχει ολοκληρωθεί. Σύντομα θα λάβετε επιβεβαιωτικό email στη διεύθυνση που μας έχετε δώσει. Αυτό το email θα περιέχει στοιχεία της κράτησής σας, καθώς και την τιμή. Παρακαλούμε να ελέγξετε αυτά τα στοιχεία και να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν διαπιστώσετε κάποιο λάθος.

Κορυφή σελίδας

14. Είναι απαραίτητο να επιβεβαιώνω την ώρα αναχώρησης;

Ορισμένες φορές το δρομολόγιο της πτήσης σας ενδέχεται να αλλάξει. Συνεπώς συνιστούμε στους επιβάτες να επιβεβαιώνουν με την αεροπορική γραμμή την ώρα αναχώρησης τουλάχιστον 48 ώρες πριν. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε τα δρομολόγια των πτήσεων στην ακόλουθη διεύθυνση: www.checkmytrip.com.

Κορυφή σελίδας

15. Πώς μπορώ να κάνω αλλαγή σε μία κράτηση;

Αεροπορικά εισιτήρια: εάν έχετε επιλέξει να ταξιδέψετε με εισιτήριο οικονομικής θέσης με περιορισμούς, δεν μπορείτε να κάνετε αλλαγές ή ακυρώσεις καθώς οι αεροπορικές εταιρείες δημοσιεύουν αυτούς τους χαμηλούς ναύλους έτσι ώστε να μην γίνονται αλλαγές στην ημερομηνία ή ακυρώσεις. Τα αεροπορικά εισιτήρια αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο όπως ακριβώς αγοράστηκαν. Τα εισιτήρια επιστροφής μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνον εφόσον έχουν χρησιμοποιηθεί τα εισιτήρια αναχώρησης. Εάν επιθυμείτε να αγοράσετε εισιτήριο χωρίς περιορισμούς, παρακαλούμε να αγοράσετε ‘Full Tourist’ εισιτήριο, ή business class εισιτήριο ή first class εισιτήριο. Στην περίπτωση αυτή θα μπορείτε να κάνετε αλλαγή στο εισιτήριό σας με ένα κόστος 15 ευρώ ανά εισιτήριο.

Ξενοδοχεία: Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης στο +30 211 2114111 ώστε να ελέγξετε εάν μπορεί να γίνει οποιαδήποτε αλλαγή στην υπηρεσία που έχετε αγοράσει.

Κορυφή σελίδας

16. Μπορώ να επιστρέψω ή να ακυρώσω ένα εισιτήριο; Από τη στιγμή που το εισιτήριο έχει αγοραστεί, εάν είναι εισιτήριο οικονομικής θέσης με περιορισμούς, η αεροπορική εταιρεία δε θα σας επιτρέψει να αλλάξετε ή να ακυρώσετε το εισιτήριο. Εάν έχετε αγοράσει εισιτήριο οικονομικής θέσης χωρίς περιορισμούς ή business class εισιτήριο ή first class εισιτήριο, μπορείτε να το ακυρώσετε και τα χρήματα θα σας επιστραφούν με τη μέθοδο με την οποία πληρώσατε και για την αγορά του εισιτηρίου, μείον 15 ευρώ ακυρωτικά για κάθε συναλλαγή.

Κορυφή σελίδας

17. Τρόποι πληρωμής

Αγορές μπορούν να γίνουν μέσω της ιστοσελίδας μας www.airwing.gr είτε με πιστωτική είτε με χρεωστική κάρτα. Εάν επιθυμείτε η πληρωμή να γίνει με κάποιον άλλο τρόπο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης στο +30 211 2114111 και θα σας ενημερώσουμε για άλλους πιθανούς τρόπους πληρωμής.

Είναι δυνατόν έκαστη πληρωμή να πραγματοποιηθεί με κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς στις τράπεζες: Εθνική, Εμπορική, Ελληνική και Eurobank. Το κέντρο εξυπηρέτησης μπορεί να σας κοινοποιήσει τον λογαριασμό της τράπεζας που επιθυμείτε. Επίσης μπορούμε να χρεώσουμε εμείς την πιστωτική σας κάρτα, της οποίας τον αριθμό μπορείτε να δώσετε και τηλεφωνικά εάν επιθυμείτε.

Κορυφή σελίδας

18. Τι είναι το ηλεκτρονικό εισιτήριο;

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο αποτελεί μία κράτηση θέσης στη βάση δεδομένων της αεροπορικής εταιρείας και αντικαθιστά το χάρτινο εισιτήριο. Σε αυτήν την περίπτωση το μόνο που χρειάζεται να κάνετε για να πετάξετε είναι να πάτε στο desk της αεροπορικής εταιρείας με το διαβατήριό σας (για διεθνείς πτήσεις) ή την ταυτότητά σας (συμπεριλαμβανομένων και των ανήλικων επιβατών) και τον αριθμό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου που σας στείλαμε με την αγορά σας (με email). Μόλις επιδείξετε τον αριθμό του ηλεκτρονικού σας εισιτηρίου θα σας δοθεί η κάρτα επιβίβασης.

Κορυφή σελίδας

19. Πώς λειτουργούν τα ηλεκτρονικά εισιτήρια;

Όταν ζητήσετε επιλογές για αεροπορικές πτήσεις, στην οθόνη θα εμφανιστούν όλες οι διαθέσιμες επιλογές βάσει των κριτηρίων που δώσατε, μαζί με την δυνατότητα (ή όχι) έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Εάν υπάρχει δυνατότητα έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου, τότε χρειάζεται απλά να συμπληρώσετε τον αριθμό διαβατηρίου σας ή αριθμό ταυτότητας και ένα επιβεβαιωτικό email θα σας σταλεί με τον αριθμό του ηλεκτρονικού σας εισιτηρίου. Δεν απαιτείται να μας δώσετε φυσική διεύθυνση όπου θα παραλάβετε το εισιτήριό σας.

Σε αυτήν την περίπτωση το μόνο που χρειάζεται να κάνετε για να πετάξετε είναι να πάτε στο desk της αεροπορικής εταιρείας με το διαβατήριό σας (για διεθνείς πτήσεις) ή την ταυτότητά σας (συμπεριλαμβανομένων και των ανήλικων επιβατών) και τον αριθμό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου που σας στείλαμε με την αγορά σας (με email). Μόλις επιδείξετε τον αριθμό του ηλεκτρονικού σας εισιτηρίου θα σας δοθεί η κάρτα επιβίβασης.

Κορυφή σελίδας

20. Κόστος υπηρεσιών

Εάν προκύψουν οι οποιεσδήποτε αλλαγές, το Airiwng θα χρεώσει 15 ευρώ επιπλέον κατά επιβάτη (εκτός των παιδιών που την ημέρα αναχώρησης είναι κάτω των 2 ετών). Αυτό το ποσό δεν επιστρέφεται σε καμία περίπτωση και είναι εντελώς ανεξάρτητο από την τιμή του εισιτηρίου που έχει επιλεχθεί από τον πελάτη. Στην περίπτωση που ο πελάτης ζητήσει οποιαδήποτε αλλαγή και εφόσον ο ναύλος το επιτρέπει, το ανωτέρω κόστος θα επιβαρυνθεί στον πελάτη ούτως ή άλλως.

Κορυφή σελίδας

21. Τι είναι οι φόροι αεροδρομίου;

Είναι φόροι που χρεώνονται από τα αεροδρόμια και εξαρτώνται από τον εκάστοτε προορισμό, τον τύπο της πτήσης, τις τεχνικές κλίμακες. Οι αεροπορικές εταιρείες και οι προμηθευτές δεν έχουν καμία σχέση με αυτούς τους φόρους.

Κορυφή σελίδας

22. Ευθύνες

Το Airwing δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε αποτυχία η καθυστέρηση στην εκπλήρωση των υποχρεώσεων, που προκύπτει άμεσα η έμμεσα από οποιονδήποτε λόγο η περίσταση που είναι πάνω από τον λογικό της έλεγχο. Τα παραπάνω μπορούν να θεωρηθούν ως τέτοιου είδους περιστάσεις: θέλημα ΘΕΟΥ, ξέσπασμα εχθροπραξιών, οχλαγωγία, αστική αναταραχή, τρομοκρατικές ενέργειες, επανάσταση, ενέργεια οποιασδήποτε κυβέρνησης η αρχής ( συμπεριλαμβανομένης αλλά όχι μόνο, της άρνησης η της ανάκλησης οποιασδήποτε άδειας η συγκατάθεσης), φωτιά, πλημμύρα, αστραπή, έκρηξη, ομίχλη η κακός καιρός, διακοπή η αποτυχία μίας κοινωφελούς υπηρεσίας ( συμπεριλαμβανομένου, αλλά όχι μόνο, του ηλεκτρικού ρεύματος, του φυσικού αερίου, του νερού η των τηλεπικοινωνιών), ανακαινίσεις που κάνει ένα ξενοδοχείο, απεργίες, ανταπεργίες η μποϊκοτάζ, εμπάργκο, αποκλεισμός.

Κορυφή σελίδας

Ακτοπλοϊκά Εισιτήρια

Το σύστημα κρατήσεων, δέχεται την κράτησή σας αρκεί να ταξιδεύετε τουλάχιστον 4 ημέρες αργότερα, να μεσολαβεί διάστημα 4 ημερών το λιγότερο από την ημερομηνία κράτησης, έως την ημερομηνία αναχώρησης. Τα δρομολόγια των πλοίων προστίθενται σταδιακά στο σύστημα, συνήθως 2 μήνες πριν.

23.  Παραλαβή Εισιτηρίων

Υπάρχουν οι ακόλουθοι 3 τρόποι για να παραλάβετε τα εισιτήριά σας:

  1. Να τα στείλουμε στη διεύθυνση που θα μας υποδείξετε EXPRESS συστημένα ταχυδρομικώς. Κόστος αποστολής για Ελλάδα 2,50 ευρώ και 5 ευρώ για Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία. Εισιτήρια αξίας 70 ευρώ και πλέον στην Ελλάδα και 400 ευρώ και πλέον για Ευρώπη και Αμερική, δεν χρεώνονται με έξοδα συστημένου Express. Χρόνος παράδοσης 3-5 ημέρες ανάλογα με τον προορισμό.
  2. Να τα παραλάβετε από το λιμάνι (PORT CHECK-IN) ή από το γραφείο στο λιμάνι της ακτοπλοϊκής εταιρείας που ταξιδεύετε, την ημέρα που ταξιδεύετε ή όποια άλλη μέρα θέλετε, έως και 2 ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου. Η παραλαβή των εισιτηρίων σας να γίνει από το λιμάνι την ημέρα που ταξιδεύετε. Θα σας αποστείλουμε επιβεβαίωση με email. (Σημ: υπάρχουν ακόμη κάποιες εταιρείες που δεν προσφέρουν ακόμη αυτή την υπηρεσία).
  3. Να τα παραλάβετε από τα γραφεία μας. Πριν την παραλαβή, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας, τουλάχιστον μία ημέρα νωρίτερα για επιβεβαίωση της παραλαβής.

Σε περίπτωση απώλειας της αποστολής εξαιτίας του ταχυδρομείου, ουδεμία ευθύνη έχουμε. Τα εισιτήρια δεν αντικαθιστώνται, δεν ξανατυπώνονται και υπάρχει απώλεια των χρημάτων σας σε περίπτωση που δεν αναβρεθούν.

Κορυφή σελίδας

24. Ακυρώσεις - Τροποποιήσεις

Υπάρχει πιθανότητα προγραμματισμένα δρομολόγια πλοίων να τροποποιηθούν η να ακυρωθούν, είτε λόγω έκτακτων καταστάσεων (π.χ μηχανική βλάβη, ατυχήματα κ.λ.π), είτε λόγω καιρικών συνθηκών. Όλοι οι επιβάτες πρέπει να επιβεβαιώνουν το δρομολόγιο και την ώρα αναχώρησης του πλοίου, 24 ώρες προ του απόπλου με το λιμενικό πρακτορείο της ναυτιλιακής εταιρείας με την οποία ταξιδεύουν.
Στις κρατήσεις πρέπει να αναφέρεται το κινητό τηλέφωνο, ώστε σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης να μπορούμε να ειδοποιήσουμε για τυχόν αλλαγές.
Σε περίπτωση ακύρωσης δρομολογίου λόγω καιρικών συνθηκών, θα πρέπει πάντα σε συνεννόηση με το κεντρικό πρακτορείο του πλοίου (port check-in office), να επιστραφούν τα εισιτήρια προς αντικατάσταση. ΠΡΟΣΟΧΗ - τα εισιτήρια δεν επιστρέφονται η αντικαθιστώνται χωρίς λόγο και επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται.
Σε περίπτωση ακύρωσης δρομολογίου λόγω τεχνικής βλάβης, η εταιρεία είτε θα προωθήσει τους επιβάτες στον προορισμό με άλλο πλοίο της η πλοίο άλλης εταιρείας η θα προτείνει άλλη εναλλακτική λύση. Σε περίπτωση που ο επιβάτης δεν αποδέχεται την εναλλακτική λύση που σας προσφέρει η εταιρεία και για να επιστραφούν τα χρήματα των εισιτηρίων, θα πρέπει να υπάρχει βεβαίωση από την εταιρεία για τη μη πραγματοποίηση του δρομολογίου λόγω τεχνικής βλάβης, όπως επίσης να μας την αποστείλει μαζί με τα εισιτήρια.
Χωρίς τα εισιτήρια και την βεβαίωση της εταιρείας, επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται. Για να επιστραφούν χρήματα για κάποια εισιτήρια για αντικατάσταση η ακύρωση, θα πρέπει να μας επιστραφούν τα πρωτότυπα εισιτήρια.
Για αλλαγή ημερομηνίας ταξιδιού ακυρώνονται τα υπάρχοντα εισιτήρια και ο επιβάτης πληρώνει ξανά τα νέα εισιτήρια και αφού μας επιστρέψει τα παλιά εισιτήρια, τότε επιστρέφουμε την χρηματική τους αξία.
Τα εισιτήρια είναι πάντα φυσικά, ΠΟΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ και μόνο με αυτά μπορεί να γίνει η επιβίβαση στο πλοίο. Όλοι οι παραπάνω κανόνες υπαγορεύονται από τις ναυτιλιακές εταιρείες, ενώ μερικές φορές επίσης διαφέρουν από εταιρεία σε εταιρεία.

Κορυφή σελίδας

 
baggages calendar +/- 3 days solidsoft zero service fee paypal