Home

Νέος Χρήστης
Συμπληρώστε τη φόρμα εγγραφής, αποθηκεύστε τις ταξιδιωτικές σας προτιμήσεις και κάντε γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια online κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων και ξενοδοχείων για εσάς ή για άλλα άτομα.
Είσοδος Μελών
 
 

 

Book air tickets online
airtickets live 
support

 
 

World Travel Awards 2014: Η SWISS κερδίζει ξανά το βραβείο ‘’Ηγετικής εταιρείας στην Ευρώπη στη Διακεκριμένη Θέση’’

Η SWISS απέσπασε και πάλι το βραβείο “Ηγετικής εταιρείας στην Ευρώπη στη Διακεκριμένη Θέση”  στα φετινά World Travel Awards, που διεξάγονται ετησίως από εμπειρογνώμονες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Ο Όμιλος Lufthansa κέρδισε συνολικά τρία βραβεία.

Στην παρουσίαση των βραβείων World Travel Awards 2014, η SWISS αναδείχθηκε νικητής του βραβείου “Ηγετικής εταιρείας στην Ευρώπη στη Διακεκριμένη Θέση” για τέταρτη συνεχόμενη φορά. Η SWISS έχει βρεθεί στην πρώτη θέση σε αυτή την κατηγορία έξι φορές από το 2005. Η Lufthansa κέρδισε επίσης βραβεία σε δύο κατηγορίες:. "Καλύτερη Ευρωπαϊκή Αεροπορική Εταιρεία" και "Καλύτερο Lounge Πρώτης Θέσης".  Στην ψηφοφορία των World Travel Awards συμμετέχουν εμπειρογνώμονες της  ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας από όλο τον κόσμο.

"Ως η αεροπορική εταιρεία της Ελβετίας είμαστε υπερήφανοι που η ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας είναι τόσο βαθιά αναγνωρισμένη σε όλο τον κόσμο, ιδιαίτερα από τους πελάτες της διακεκριμένης θέσης. Αυτό το βραβείο αντικατοπτρίζει τον επαγγελματισμό του δραστήριου πληρώματός μας, το οποίο ενσαρκώνει την φιλοξενία που προσφέρουμε επί του αεροσκάφους, κάθε μέρα ", σχολίασε ο Markus Binkert, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της SWISS. "Το βραβείο αυτό μας κινητοποιεί να προχωρήσουμε και να συνεχίσουμε να επενδύουμε στη βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών μας."

Τα τελευταία χρόνια η SWISS έχει διευρύνει σταθερά την προσφορά των προϊόντων της και το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών της στους πελάτες της. Στις διαδρομές μεγάλων αποστάσεων, η SWISS, από το 2011, έχει προσφέρει αξιόλογο προϊόν με συνέπεια στη διακεκριμένη θέση που διαθέτει θέση που μετατρέπεται σε ένα πλήρως επίπεδο κρεβάτι μήκους δύο μέτρων. Η SWISS Taste της Ελβετικής γαστρονομίας της αεροπορικής εταιρίας προσφέρει στους  επιβάτες της διακεκριμένης και πρώτης θέσης στις διηπειρωτικές διαδρομές ένα ελκυστικό μενού μεγάλης ποικιλίας από γεύματα και ποτά. Η SWISS προσφέρει επίσης μια αποκλειστική υπηρεσία για τους επιβάτες της διακεκριμένης θέσης που φθάνουν στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης μια πτήση από κάποιο σημείο της Ευρώπης, που τους επιτρέπει κατά τη διάρκεια των ωρών αιχμής να παρκάρουν στο χώρο στάθμευσης του αεροδρομίου. Αμέσως μετά την άφιξή τους, το αεροσκάφος συναντά ένα ειδικό λεωφορείο που μεταφέρει τους επιβάτες της διακεκριμένης θέσης γρήγορα και χωρίς καθυστέρηση στο κτίριο του τερματικού σταθμού.

Οι πελάτες της SWISS που έχουν connecting flight από τη Ζυρίχη θα βρουν ότι το αεροδρόμιο προσφέρει γρήγορη και εύκολη πρόσβαση, χάρη στο μέγεθος και τον ελάχιστο χρόνο μετακίνησης των 40 λεπτών. Το αεροδρόμιο της Ζυρίχης βρίσκεται επίσης σε κοντινή απόσταση από την ίδια την πόλη. Οι επισκέπτες της διακεκριμένης θέσης της SWISS έχουν πολλά lounge για να επιλέξουν, συμπεριλαμβανομένου ενός τελευταίας τεχνολογίας Lounge άφιξης. Σε ένα χώρο 700 τετραγωνικών μέτρων, το πολυτελές lounge προσφέρει στους αφιχθέντες επιβάτες ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, που τους επιτρέπει να χαλαρώσουν, να φρεσκαριστούν ή να εργαστούν.

Σε περίπτωση κάποιου λειτουργικού κωλύματος η SWISS προσφέρει στους πελάτες της μια υπηρεσία που παρέχεται από το ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό της SWISS που χειρίζεται την κατάσταση παρασκηνιακά. Ανάλογα με τη χρονική στιγμή του κωλύματος, οι πελάτες είναι γενικά ενημερωμένοι πριν κάνουν τη διαδρομή προς το αεροδρόμιο και τους προσφέρεται μια εξατομικευμένη εναλλακτική λύση, έτσι ώστε να μπορούν να αναθεωρήσουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια αναλόγως. Το μέτρο αυτό τους απαλλάσσει γενικά από το να περνούν το χρόνο τους περιμένοντας στα counter του αεροδρόμιου.

Ήδη από το 2012 η SWISS είναι μία από τις πρώτες αεροπορικές εταιρείες που εισήγαγαν 24-ωρη εξυπηρέτηση πελατών μέσω καναλιών κοινωνικής δικτύωσης Facebook και Twitter, τα οποία επιτρέπουν στους πελάτες της SWISS να επικοινωνούν με το Κέντρο Υπηρεσιών της SWISS ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια της ημέρας και να παίρνουν απαντήσεις σε ερωτήματα που σχετίζονται με την πτήση, το εισιτήριό τους ή την εκ νέου κράτηση τους.

πηγή:swiss.com

 
baggages calendar +/- 3 days athens-taxicity zero service fee paypal